Glad över att just vara det...

Sa jag inte att jag skulle vara tillbaka snart? jo och nu är jag här, full av energi och framför allt glädje. Ni anar inte hur fruktansvärt skönt det är att känna sig glad, lycklig och inte längre behöve tvinga fram ett leende. Inte längre vakna upp och känna sig orkeslös och trött på livet., utan jag tar mig upp ur sängen utan känslan av att hela världen ska gå under. Denna härliga känslan har nu hållit i sig i snart en vecka och jag börjar få hopp om att det inte längre blir sämre, utan det blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Det är bara för underbart!



Midsommar; glad&lycklig. Helt okvetandes om vad som väntade bara en vecka senare.


Kommentarer
Postat av: saraaa

Låter bra emma! KRAM på dej

2011-08-11 @ 01:22:13
URL: http://saranygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0