yoyo

Hallå.

Hoppas ni mår bra denna fredag. Själv mår man prima. Ett enda lyckorus sprider sig just nu i min kropp. Allt känns verkligen underbart just nu. Ingenting särskilt som har hänt egentligen förutom att jag nu snart varit 20 i en vecka. Denna känsla får gärna hålla i sig.

Förra helgen var jag på besök i Charleswood för att fira min 20 års dag, men imorgon firar jag här, i Ericas och mitt crib. Tror och hoppas på en kanon kväll. Synd bara att inte alla tjejer kan komma, men det får man ta igen en annan gång.. =)




En bild från kontoret häromdagen. Man kan inte tröttna på utsikten!

Nej, dags att styra upp sig lite och fixa inför morgondagen. Ha en fortsatt trevlig kväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0